divergent

Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Divergent - 6 februari 2013 19:15

Nu har Romeo Miller gått på audition för Divergent filmen. Men för vem? Det vet vi inte ännu.


Men vad vi fått veta så är det någon från De tappra.

Vem tror ni han kanske ska spela? Kanske Uriah eller Al?

Han skulle kanske passa bra som Uriah, lite lik. Men jag tycker att Boo Boo Stewart passar bättre.

Men Albert då? Han skulle kunna passa, men Al beskrivs ganska stor, och jag tror de letar efter någon kraftigare.

Vad tror ni?

 Här är deras beskrivningar; först Al och sen Uriah:

 


Jag uppdaterar om saker kring bokserien Divergent och filmerna som kommer.

Translator

Fråga mig

9 besvarade frågor

Tumblr & Twitter

Omröstning

Vad vill du ha mer av på bloggen?
 Twitter uppdateringar
 Veronica Roths nya böcker
 Insurgent inspelningen
 Allt av föregående
 Annat (säg gärna till mig)

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Köp Divergent (SV)

Länkbyte

INGA JUST NU

Kommentera ett inlägg om du vill ha länkbyte med mig!

Arkiv

Gästbok♥

RSS


Skapa flashcards