divergent

Alla inlägg den 3 maj 2014

Av Divergent - 3 maj 2014 00:00

I torsdags såg jag filmen och jag gillade den verkligen!

Vissa karaktärer lyftes inte fram lika mycket som i boken. Christina, Al och Will var inte lika mycket i fokus som i boken och vissa var inte alls med som Marlene och Lynn. En gång kom Uriah vad jag uppfattade det, men enligt andra jag diskuterat filmen med så tror de att det inte var han. Jag syftar på killen som tar med Tris till zipline.


Finns egentligen inte så mycket att säga... Filmen var grym! Dock så tycker jag att det kunde ha haft en 11-årsgräns då jag inte tycker att den var så värst grov inom sex och våld.

Man såg döda människor men bl.a filmen Avatar som har 11-årsgräns har mer våld.



Jag uppdaterar om saker kring bokserien Divergent och filmerna som kommer.

Translator

Fråga mig

9 besvarade frågor

Tumblr & Twitter

Omröstning

Vad vill du ha mer av på bloggen?
 Twitter uppdateringar
 Veronica Roths nya böcker
 Insurgent inspelningen
 Allt av föregående
 Annat (säg gärna till mig)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Köp Divergent (SV)

Länkbyte

INGA JUST NU

Kommentera ett inlägg om du vill ha länkbyte med mig!

Arkiv

Gästbok♥

RSS


Skapa flashcards